به گزارش خزرآنلاین، محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از زحمات خالصانه و تلاشهای کم نظیر همکاران تشکرکردوافزود:برای اولین بار در تاریخ  شرکت، ضمن  افزایش رضایت مندی ذینفعان از نحوه خدمت رسانی ، با تلاش و مساعی تمامی کارکنان  در سطح استان ، در بخش وصول مطالبات علاوه بر وصول فروش جاری شرکت، ۲۱ درصداز معوقات نیز کاهش یافته  و با دستیابی به وصول  ۱۰۴/۲۴  ، یک درصد بیشتر از هدف تعیین شده توسط شرکت توانیر، افتخاری دیگر برای شرکت توزیع استان  درسطح کشور کسب شد. 

هنرمند اضافه کرد کرد: این میزان  تلاش، ضمن بیان  تعهد سازمانی و حس وظیفه شناسی ، نشان دهنده وفاق، همدلی  و همراهی  همکاران می باشد.

وی عنوان کرد: همه باید طوری اقدام نماییم تا  این کوشش ها و همدلی صادقانه  در جهت نیل به اهداف شرکت و رضایتمندی مشترکین  صورت پذیرد وتمامی تلاش خود را  در راستای شعار ” همگرایی اقدامات، هم افزایی توانمندی ها، همراهی کارکنان” صرف نماییم.

هنرمند در پایان ضمن تشکر مجدد از زحمات همکاران خواستار تداوم همراهی ها وهمدلی ها شد.

نوشته مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان: افزایش رضایت مندی مشترکین اصلی ترین هدف شرکت توزیع برق گیلان است اولین بار در خزرآنلاین – اخبار رشت | اخبار گیلان. پدیدار شد.

شاید این مطالب را نیز بپسندید :   اعلام قیمت آش و حلیم ویژه ماه رمضان

By paniz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =